GLS – dostava na željenu adresu (35 Kn) , po pouzeću (5 Kn)
Brzu i efektivnu dostavu na željenu adresu osigurava firma GLS. Pošiljka u pravilu stiže 4. radni dan. GLS će vam poslati email kada je pošiljka poslana te SMS na dan dostave. Termin možete mijenjati u dogovoru s GLS-om. Ako niste kod kuće u vrijeme dostave, drugi pokušaj slijedi narednog dana.
Pošiljku možete pratiti ili mijenjati termin putem linka na webu GLS-a.
Za narudžbe iznad 490 kn standardna dostava je besplatna.
Želite li odabrati gdje ćete i kada svoju pošiljku preuzeti? U tom slučaju idealni način je služba GLS-a Dostava na mjesto isporuke. Odaberite konkretno mjesto prema Vašim potrebama i pričekajte informaciju o dostavi putem emaila ili SMS-a. Primit ćete kôd pošiljke pod kojim paket možete preuzeti. Ako pošiljku ne preuzmete unutar tri dana podsjetit ćemo Vas emailom ili SMS-om. Pošiljka može čekati 5 dana, a u dogovoru s mjestom isporuke moguće je period produžiti. Pošiljka će biti dostavljena u odabranu poslovnicu 4. radni dan.
Pošiljku možete pratiti ili mijenjati termin putem linka na webu GLS-a.
Za narudžbe iznad 490 kn standardna dostava je besplatna.
Overseas Express – dostava na željenu adresu (35 Kn) , po pouzeću (5 Kn)
Za dostavu paketa možete koristiti i kurirsku službu Overseas Express. Pošiljka će biti dostavljena u roku od 4 radna dana od slanja, na adresu po vašem izboru. Overseas Express obavjestit će vas na dan isporuke o vremenu dostave. U slučaju da vam vrijeme ne odgovara, dostava se može dogovoriti za neki drugi dan ili će pošiljka biti predana na osobno preuzimanje u poslovnici Overseas Express, gdje će biti 5 radnih dana. Paket možete pratiti na ovom linku https://my.overseas.hr/track-and-trace.
Za narudžbe iznad 490 kn standardna dostava je besplatna.
U slučaju bilo kakvih pitanja spremni smo Vam pomoći radnim danom od 8 do 17 sati na našoj info
liniji +385 15517716 ili na e-mailu: info@bibloo.hr. Na raspolaganju smo na hrvatskom jeziku
Plaćanje karticom
Za plaćanje karticom bit ćete preusmjereni na osigurani i provjereni portal tvrtke PayU. Nakon uspješno provedene isplate dobit ćete odmah potvrdu o uplati.
Plaćanje pouzećem (5 Kn)
Platite narudžbu gotovinom pri preuzimanju dostavnoj službi ili po dogovoru na GLS-ovom skladištu.
U slučaju bilo kakvih pitanja spremni smo Vam pomoći radnim danom od 8 do 17 sati na našoj info
liniji +385 15517716 ili na e-mailu: info@bibloo.hr. Na raspolaganju smo na hrvatskom jeziku.
Trebate reklamirati robu?
Jamstveni rok je zakonom određenih 24 mjeseci, kod naše robe služi porezni dokument (račun) ujedno kao jamstveni list. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama, kao i ona nastala uslijed uobičajenog trošenja, nije osigurana jamstvom. Kupac je dužan reklamirati proizvod odmah nakon nastanka oštećenja. Reklamaciju ćemo prosuđivati u skladu s uputama od strane proizvođača robe ili od strane njegovog zastupnika. Maksimalni rok za rješavanje reklamacije je zakonom određenih 30 dana, ali trudimo se sve maksimalno ubrzati.
Kako postupati kod reklamacije:
1. Ispunite obrazac za reklamaciju koji možete naći kod narudžbe ili ga preuzmite ovdje i dodajte u paket zajedno s robom.
2. Priložite kopiju poreznog dokumenta (računa).
3. Paket pošaljite na adresu:
Expandeco - Bibloo.hr
Božidara Adžije 23/2
10 000 Zagreb
4. Troškove prijevoza robe od kupca snosi uvijek kupac, kao i organizaciju slanja paketa.
5. Ako se odlučite za slanje paketa putem DPD, GLS, OverseaExpress, organizaciju prikupljanja, plaćanja i dostave možete obaviti putem njihovih webstranica. Ako se odlučite za slanje putem Hrvatske pošte, savjetujemo da paket šaljete "Preporučeno s vrijednosti paketa" (paket nemojte slati "s otkupninom" jer isti neće biti preuzet).
6. Potvrdu o poslanom paketu na kojoj je vidljiva adresa primaoca i plaćeni iznos sačuvajte. Prema napisanom roku za rješavanje reklamacije, o istom ćete biti obavješteni putem emaila. U slučaju prizanavanja reklamacije, potvrdu i IBAN pošaljite na email info@bibiloo.hr kako bi Vam se nadoknadili troškovi slanja.
Preuzmite obrazac za reklamaciju.
U slučaju bilo kakvih pitanja spremni smo Vam pomoći radnim danom od 8 do 17 sati na našoj info
liniji +385 15517716 ili na e-mailu: info@bibloo.hr. Na raspolaganju smo na hrvatskom jeziku.
Ako Vam ne odgovara veličina i želite robu zamijeniti, možete nam je vratiti i mi ćemo Vam poslati drugu veličinu, ukoliko je još uvijek na skladištu.
Kako postupati kod zamjene:
1. Na našoj web stranici provjerite je li veličina robe koju želite zamijeniti na stanju.
2. U slučaju zamjene roba ne smije pokazivati znakove istrošenosti, mora biti u originalnoj ambalaži sa svim originalnim etiketama.
3. Ispunite obrazac za reklamaciju koji možete naći kod narudžbe ili ga preuzmite ovdje i dodajte u paket zajedno s robom.
4. Priložite kopiju poreznog dokumenta (računa).
5. Paket pošaljite na adresu:
Adresa:
Expandeco - Bibloo.hr
Božidara Adžije 23/2
10 000 Zagreb
6. Pošiljku pošaljite u roku od 30 dana od primitka robe.
7. Troškove prijevoza robe od kupca snosi uvijek kupac, kao i organizaciju slanja paketa.
8. Ako se odlučite za slanje paketa putem DPD, GLS, OverseaExpress, organizaciju prikupljanja, plaćanja i dostave možete obaviti putem njihovih webstranica. Ako se odlučite za slanje putem Hrvatske pošte, savjetujemo da paket šaljete "Preporučeno s vrijednosti paketa" (paket nemojte slati "s otkupninom" jer isti neće biti preuzet).
Ako Vam roba koju ste kupili ne odgovara, možete je vratiti i mi ćemo Vam vratiti novac. U slučaju vraćanja cijele narudžbe, vratit ćemo Vam i iznos plaćene poštarine ukoliko ste je kod izvorne narudžbe platili. Rok za povrat smo prodlužili na 30 dana. Imate tako dovoljno vremena isprobati odjeću i modne dodatke i donijeti konačnu odluku. Vraćenu robu obradit ćemo u najkraćem mogućem roku, ali najkasnije do 14 dana od primitka paketa.
Kako postupati kod povrata robe:
1. U slučaju povrata roba ne smije pokazivati znakove istrošenosti, mora biti u originalnoj ambalaži sa svim originalnim etiketama.
2. Ispunite obrazac za reklamaciju koji možete naći kod narudžbe ili ga preuzmite ovdje i dodajte u paket zajedno s robom.
3. Priložite kopiju poreznog dokumenta (računa).
4. Paket pošaljite na adresu:
Expandeco - Bibloo.hr
Božidara Adžije 23/2
10 000 Zagreb
6. Pošiljku pošaljite u roku od 30 dana od primitka robe.
7. Troškove prijevoza robe od kupca snosi uvijek kupac, kao i organizaciju slanja paketa.
8. Ako se odlučite za slanje paketa putem DPD, GLS, OverseaExpress, organizaciju prikupljanja, plaćanja i dostave možete obaviti putem njihovih webstranica. Ako se odlučite za slanje putem Hrvatske pošte, savjetujemo da paket šaljete "Preporučeno s vrijednosti paketa" (paket nemojte slati "s otkupninom" jer isti neće biti preuzet).
Podaci za fakturaciju:
Digital People, a.s.
Seifertova 823/9
Prag 3 - 130 00
Republika Češka
MB: 28197071
OIB: HR01965989603
HR ( HRK )
DIGITAL PEOPLE AS
PRIVREDNA BANKA ZAGREB
IBAN : HR5323400091170015409
SWIFT CODE : PBZGHR2X
E-mail: | info@bibloo.hr |
---|---|
Telefon: | +385 15517716 |
Naša služba za korisnike Vam je na usluzi radnim danom od 8 do 17 sati. Na raspolaganju smo na hrvatskom jeziku.